23.03.17 г.

За Извезани души

Да се ядосвам ли - вие кажете.
Иван Богданов - познат на всички ни издател след като продаде доста от книжните ми книги, печат на издателство "Хулите" - подчертавам, че не са негово дело, не ми изплати една стотинка - похарчи ги.
Продаде неизвестен брой книги от електронното издание на "Извезани души" и до момента нямам отчет нито от продажби, нито ми е отчел пари. Наруши всички договори.
Когато му потърсих сметка започна да ме заплашва и прекъсна договора за електронната книга.
Да, но днес читателка ми писа, че си е купила електронна книга :)Човекът си продава без мое знание и разрешение, продава си...
Такъв какво да го правиш - да го дадеш на някой озъбен адвокат ли, да го преследваш до дупка ли, да махнеш с ръка и да внимаваш друг път да не се забъркваш с подобни ли...
Не знам.
Издателство ли е, не е ли - "Буквите" и Иван Богданов сериозно злоупотребяват с авторските ми права, с доверието ми, с каквото се сетите.
Просто искам да ви кажа - моля, не купувайте книгата ми от него. Няма права да я продава. Аз ще ви я подаря, ако я искате

Няма коментари:

Публикуване на коментар